Критерії оцінювання
Критерії оцінки |
Відмінно |
Добре |
Задовільно |
Розуміння завдання |
Робота демонструє точне розуміння завдання |
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел. |
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється. |
Виконання завдання |
Оцінюються роботи різних періодів; виводи аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел. |
Не вся інформація узята з із достовірних джерел; частка частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми. |
Випадковий підбір матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію. |
Результат роботи |
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції. |
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи. |
Матеріал логічно не збудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені питання. |
Творчий підхід |
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи. |
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виводів. |
учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-сервер-квеста. |